mandag 4. juli 2011

Feriere, feriere, feriere!!!

Jeg har hatt to uker ferie, og har jo kun en igjen! Det er en skrekkelig ting. Jeg er redd jeg ikke skal rekke å nyte det nå... Tenk hvis jeg kaster bort tiden! Mens jeg lurer på om jeg kommer til å mislykkes i innspurten av det krevende prosjektet "ferieavvikling", har jeg lagt en plan om å nyte været i morra. Og lese litt i boka mi. Og kanskje trene litt med rockeringen, som by the way skal forandre livet mitt - the end of the world as I know it. Og KANSKJE ordne opp i klesvasken. Og muligens gå en tur? Det er så mangt man kan gjøre. 


Ettersom jeg har fri, sitter jeg og blar gjennom andres blogger, og finner meg selv littegrann inspirert. Sånn på en vanlig uke har jeg ganske mye jeg kunne sagt noe vettugt og skriftlig om, men i ferien er det heller labert. Men blogging er en fin måte å dokumentere at ferien min fant sted - for jeg hadde aldri hatt tid til å kjøre daglige oppdateringer på en vanlig uke. Så derfor har jeg plukket ut noen emner etter en rask google-runde:


1. Dette håper jeg mine barn gjør annerledes
2. Stjernetegnet mitt, og om det passer personligheten min (TIDENES mest hjernedøde - men kan likevel bli gøy å skrive, må bare gjøre litt research først...)
3. En som facinerer meg, og hvorfor
4. Hva jeg bruker penger på 


Jeg vet at når jeg kommer så langt som til torsdag, har jeg ikke tid til mer, så det får bli med det. Men da har jeg i det minste fire, eller fem om jeg inkluderer dette, hjernedøde innlegg å vise til når ferien er over. Og da kan jeg ikke komme til meg selv å si at det ikke skjedde, og at jeg ikke tillot meg selv å drive dank en ukes tid. For dette kvalifiserer som dank.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar