mandag 4. juli 2011

1. Dette håper jeg mine barn gjør annerledes

Jeg er jo egentlig veldig fornøyd med hvordan ting har utviklet seg. Det er ikke så mye anger involvert, kan man si. Enkelte dager føler jeg riktignok at ALT kunne vært gjort bedre, men dette er ikke en av de dagene. 


Jeg er imidlertid midt i en liten snuoperasjon, hvor latsabbing og godis-spising skal byttes ut med konstruktiv aktivitet og frukt. Høres gøy ut, ikke sant?


Skulle jeg ønske barna mine noe som jeg ikke har inntatt selv, må det være at de holder seg hardnakket til de til enhver tid gjeldende kostråd fra Fedon, og pådrar seg et lett snev av treningsnarkomani. Ikke noe overdrevet - bare til den grad at deres dag er like ufullstendig uten trening som min dag er uten sjokolade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar