onsdag 6. juli 2011

3. En som facinerer meg, og hvorfor


JAMIE OLIVER! Jeg er blodfan!.

Hvorfor?
1. Han er vanvittig dyktig i faget sitt.
2. Han har trukket kunnskapen sin langt utenfor resturantenes fire vegger, for rett og slett forandre livet til mennesker som har behov for det. Og da mener jeg ikke i form av være tv-kokk og kokebok-forfatter. Mer i form av mat-revolusjonene han kjører i skoler i England og USA, for eksempel.
3. Han gir seg jo aldri!
4. Han takler at folk er uhøflige, ignorante, utilbørlige, utakknemlige, uten å være sånn tilbake, og klarer å snu innstillingen til en stor prosent av disse folka på toppen av det hele.
5. Han gir seg jo aldri!
6. He's fabulous!

Jeg hadde dånt hvis min sti skulle krysse hans - i ren starstruckness.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar